kratka ściekowa drogowa

Pokrewne
 
Dyplomatołki

Temat: Mycie auta a straż miejska?
" />Szampon szamponem(a zdaje się że wiekszość ma taki tekst na opakowaniu) tu bardziej chodzi o to co zmyjemy z auta czyli brudy drogowe, pył hamulcowy czy olej(nie wiem jak ale...). Kratka ściekowa nie jest usprawiedliwieniem bo to kanalizacja deszczowa, która z zasady powinna przyjmowac tylko opady
Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=19704



Temat: DO POBRANIA -GALERIA PROJEKTÓW CGEO
... no i wreszcie ruszyło! Dziękuję „IFOWI” za cenną podpowiedź, bo teraz mogę swobodnie przeglądać pierwszy projekt „WINIEGO” zgłoszony do prezentacji w „galerii projektów”. Już na samym wstępie można zauważyć jak wielką siłę edukacyjną ma taka prezentacja. (Wielkie uznanie dla autorów pomysłu!) Podoba mi się przyjęty w projekcie sposób rozwarstwienia oraz grafika polegająca m. in. na odróżnieniu linii płotów (linia szara) od granicy prawnej nieruchomości (linia czarna). Porównując zaś sposób rozwarstwienia muszę stwierdzić, że u siebie robię to nieco prymitywnie, ale mimo tego brzydkiego nawyku muszę od niego wkrótce odstąpić przyjmując sposób Pana „WINIEGO” za niemal wzorcowy.
Przeglądając prezentowany projekt nie wiem dlaczego wprowadził Pan w tabeli dodatkową kolumnę „kolor” i do czego ma ona służyć? W tabeli spotkałem tylko jeden przypadek podania rzędnej w punkcie 1341 (WLZ). Dlaczego pozostałe rzędne na mapie jak np. pikiety, kanały, kratki ściekowe nie występują w tabeli? Czyżby zostały specjalnie usunięte? Ponadto widzę na mapie czarne punkty, które nie wiadomo skąd się tam wzięly! U mnie też się to często zdarza i nie mogę do dziś dociec przyczyny ich powstawania. Wkrótce prześlę do galerii projekt drogowy opracowany wspólnie ze specjalistą branży drogowej i z przyjemnością będę oczekiwał na Pana uwagi.
Z pozdrowieniami – Janusz D.
Źródło: softline.xgeo.pl/forum/viewtopic.php?t=1398


Temat: Ścieżka rowerowa
" />Tylko ten wszelki syf zatykający kratki sciekowe, to skutek pozostawiania porozwalanej trawy po koszeniu.
I u nas bez ingerencji ludzkiej sie nie obyło i tylko takie zwały brudów wyciagnięto.
Tym razem dawno oczekiwana burza zaskoczyła drogowców.

screen.width-300)this.width = (screen.width-300)" />

screen.width-300)this.width = (screen.width-300)" />



">I dobrze,jedzie się rowerem to można od razu nogi umyć

Mogłes podjechac nie tylko nogi umyć ale nawet sie wykąpać. Po takim syfie nie wiem tylko czy ubrania i buty byłyby takie szczęsliwe.

screen.width-300)this.width = (screen.width-300)" />
Źródło: lkr.pl/viewtopic.php?t=23280


Temat: studzienki na drodze
jeśli chodzi o wodę na drodze to musimy rozróżnić kanalizację burzową i ściekową.
Burzowa to te kratki przy chodniku (też osiadają nawet gorzej) a ściekowa to ta na środku jezdni. Więc z jakiego powodu jest kilka studzienek na łuku to tylko budowlańcy wiedzą
A co do reszty to cóż - jeśli studzienki są wykonywane w technologi "Autostrada A4" to muszą osiadać i tyle. Poza tym jakby nie osiadały to chłopcy od robót drogowych nie mieli by nic do roboty
Wniosek - przyjdzie nam biednym motocyklistom jeździć slalomem
Źródło: poludnie.nazwa.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=2903


Temat: [Powiat Świdnicki] inwestycje Infrastrukturalne
Nowa nawierzchnia

Powiat Świdnicki zarządza drogami o łącznej długości ponad 400 kilometrów. Kierowcy, którzy podążają nimi od gminy do gminy, coraz częściej natrafiają na "świeże" odcinki. Właśnie zakończył się remont kolejnego odcinka drogi powiatowej nr 1990D na trasie Wiry - Tąpała o długości 680 m.

Remont obejmował wykonanie warstwy ścieralnej i wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm, ułożenie geokompozytu, wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego o gr. 7 cm i odnowienie korpusu drogowego. Dodatkowo zniwelowano zdeformowane odcinki nawierzchni oraz wyremontowano podbudowę w miejscach lokalnej utraty nośności na powierzchni ponad 520 m2. Ścięto i uzupełniono pobocze, odmulono i pogłębiono rowy przydrożne, wykonano 10 przepustów pod zjazdami a także studnie kanalizacji deszczowej i kratki ściekowe.

Remont, który trwał od 5 sierpnia do 15 września został wykonany przez Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów. Koszt remontu drogi wyniósł 571 566,66 zł i został pokryty ze środków budżetu powiatu.
Odbiór drogi nastąpi w dniu 23 września o godz. 12.00 w miejscowości Wiry.

Monika Żmijewska
Rzecznik Prasowy
Źródło: forum.investmap.pl/viewtopic.php?t=221


Temat: [Wrocław] Inwestycje drogowe


http://www.zdik.wroc.pl/news/show/153

Utrudnienia w ruchu na ul. Strzegomskiej na odcinku Smolecka - Braniborska

Wstępny etap prac przewiduje obustronne zwężenie jezdni wzdłuż krawężników (regulacja i wymiana krawężników oraz kratek ściekowych). Poważniejsze utrudnienia pojawią się w momencie frezowania skorodowanej nawierzchni bitumicznej i układania nowej z betonu asfaltowego.

Informujmey, że z dniem 17 lipca br. na ul. Strzegomskiej na odcinku od ul.Smoleckiej do ul. Braniborskiej rozpoczną się pierwsze prace drogowe związane z remontem nawierzchni.
O dokładnym terminie wprowadzenia połówkowego zamknięcia jezdni będziemy informować odrębnym komunikatem, w tej chwili trwają ostatnie ustalenia dotyczące organizacji ruchu na czas wykonania powyższych prac.
Remont nawierzchni ul. Strzegomskiej na odcinku Smolecka - Śrubowa potrwa do 31 sierpnia, generalnym wykonawcą prac jest firma ABM Legnica. Wymiana ponad 1km nawierzchni kosztować będzie 1,4 mln. zł. Remont jest jednym z tegorocznych inwestycji wakacyjnych prowadzonych w ramach tzw. programu 14,5 mln.
Źródło: forum.investmap.pl/viewtopic.php?t=75


Temat: [Wrocław] Inwestycje drogowe
Zwęzi się trasa W-Z. Ale dopiero za tydzień

Magda Nogaj 2008-07-03, ostatnia aktualizacja 2008-07-02 17:25

W ten weekend miał się rozpocząć remont ul. Kazimierza Wielkiego. Na ulicach, którymi ma być poprowadzony objazd, pojawiły się już odpowiednie znaki. Okazało się jednak, że trzeba ustawić ich jeszcze więcej. Dlatego rozpoczęcie prac przełożono na następną sobotę.

Na ul. Kazimierza Wielkiego ma być wymieniona nawierzchnia, położone mają być nowe studzienki i kratki ściekowe oraz wyregulowane krawężniki. Prace realizowane będą w ramach "Planu 14,5 mln" - tak pięć lat temu nazwano coroczne letnie remonty dróg. Najpierw zamknięta zostanie jezdnia bliżej rynku na odcinku od ul. Gepperta do Białoskórniczej. Po miesiącu drogowcy przeniosą się na drugą połowę ulicy. Cała inwestycja ma się zakończyć 31 sierpnia. Do tego czasu kierowcy będą musieli korzystać z uciążliwego objazdu, bo prowadzącego m.in. wąską i wyboistą ul. Włodkowica.

Objazd jest na tyle skomplikowany, że wczoraj okazało się, że trzeba go dokładniej oznakować, by kierowcy się nie pogubili. Dlatego Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta przełożył rozpoczęcie remontu na przyszłą sobotę, 12 lipca.

Choć zamknięta zostanie jezdnia prowadząca z pl. Dominikańskiego w stronę ul. św. Mikołaja, to paradoksalnie kierowcy zmierzający w tamtym kierunku będą mieli znacznie łatwiejszy dojazd. Przed ul. Gepperta przejeżdżać będą przez torowisko na drugą jezdnię. Dalej poruszać się będą jakby pod prąd aż do Arsenału, gdzie znów będą mogli wjechać na właściwą nitkę. Niestety, kierowcy zmierzający w przeciwnym kierunku muszą się liczyć z większymi utrudnieniami. Jadąc od mostu Pomorskiego, będą mieli nakaz skrętu w prawo w ul. św. Mikołaja. Przy pl. Jana Pawła II będą musieli zawrócić i dalej jechać ul. Włodkowica. Wybierając Ruską, dojadą tylko do ul. św. Antoniego. Na skrzyżowaniu przy pl. Wolności można się spodziewać sporego zamieszania, bo z Włodkowica będzie można skręcić już nie tylko w prawo, ale także przejechać na wprost lub w lewo. Na Krupniczej w stronę Kazimierza Wielkiego wyznaczone zostaną dwa pasy. Będzie można jechać po torowisku i skręcać w prawo i w lewo.

Na Włodkowica wprowadzony zostanie obustronny zakaz parkowania. Inaczej nie mogłyby przejechać tamtędy autobusy MPK. Kierowcy, którzy złamią zakaz, mogą się spodziewać, że ich auta zostaną odwiezione na lawetach.


Źródło: Gazeta Wyborcza Wrocław

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751 ... dzien.html
Źródło: forum.investmap.pl/viewtopic.php?t=75




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates